انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

این انجمن با تحت پوشش گرفتن 850 معلول جسمی حرکتی نابینا و ناشنوا در شهرستان آران و بیدگل از سال 87 فعالیت خود را آغاز نموده و تحت نظر اداره بهزیستی و یا حتی کمیته امداد امام خمینی(ره) نمیباشد و یک NGOمردمی با شماره ثبت 60 از فرمانداری شهرستان آران و بیدگل میباشد .

بایگانی
اقای حاج حسن کاظمی در روز عید قربان از انجمن معلولین سوره صبح بازدید و از زحمات هیات مدیره این انجمن تقدیر و تشکر نمود .
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز"،به گفته مدیر عامل انجمن معلولین سوره صبح اقای حاج حسن کاظمی در روز عید قربان از انجمن معلولین سوره صبح بازدید و از زحمات هیات مدیره این انجمن تقدیر و تشکر نمود.

ایشان انجام این امور را برای معلولین بسیار ضروری دانست واز مکانیزه بودن سیستم های آماری این انجمن ابراز خرسندی و داشتن آمار کامل و روشن را یکی از لوازم پیشرفت در هر کاری دانست.
حاج حسن کاظمی از اینکه این عزیزان در زمینه آموزش معلولین فعالیت بسیاری نموده و به پیشرفت های شایان رسیده اند تقدیر و آن را نشانه همت بالا و لطف خداوند دانست.
در پایان خدمتگزاران ضمن ارائه گزارش کار از حضور ایشان در این انجمن تقدیر و تشکر نمودند.
  • soreh sobhe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی