انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

این انجمن با تحت پوشش گرفتن 850 معلول جسمی حرکتی نابینا و ناشنوا در شهرستان آران و بیدگل از سال 87 فعالیت خود را آغاز نموده و تحت نظر اداره بهزیستی و یا حتی کمیته امداد امام خمینی(ره) نمیباشد و یک NGOمردمی با شماره ثبت 60 از فرمانداری شهرستان آران و بیدگل میباشد .

بایگانی

بازدید جمعی از مسئولین شرکت تعاونی دامداران از انجمن معلولین سوره صبح

مدیر عامل و هیات مدیره شرکت تعاونی دامداران از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمودند.


به گزارش خبرنگار پورتال خبری آران و بیدگل "ای بی نیوز "
به نقل از روابط عمومی انجمن معلولین سوره صبح مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره شرکت تعاونی دامداران از آثار و هنرهای دستی و نمایشگاه این عزیزان بازدید نمودندو


درابتدا آقای عابدین زاده مدیر عامل انجمن گزارشی از کارهای و کلاسهای اموزشی خدمت این عزیزان ارائه نمود واظهار داشت که برگزاری کلاسهای اموزشی در همه زمینه ها برای این افراد لازم و ضروری است و موجب ارتقاء روحیه این عزیزان شده و نور امید به زندگی را در دلشان روشن می نماید.

در ادامه آقای غفاری مدیر عامل شرکت تعاونی دامداران از زحمات این بزرگواران در آموزش این عزیزان تقدیر و فرهنگ سازی برای اموزش را برای تمامی افراد و موسسات لازم دانست وافزود که توانمند سازی افراد یکی از کارهای ارزنده و شایسته می باشد.در پایان مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره شرکت تعاونی دامداران از نمایشگاه این عزیزان بازدید نمودند. 

  • soreh sobhe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی