انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

این انجمن با تحت پوشش گرفتن 850 معلول جسمی حرکتی نابینا و ناشنوا در شهرستان آران و بیدگل از سال 87 فعالیت خود را آغاز نموده و تحت نظر اداره بهزیستی و یا حتی کمیته امداد امام خمینی(ره) نمیباشد و یک NGOمردمی با شماره ثبت 60 از فرمانداری شهرستان آران و بیدگل میباشد .

بایگانی

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد

انجمن معلولین سوره صبح قصد برگزاری ایستگاه نان صلواتی در چند منطقه رادارد.
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری ،بدان که دست دیگرت در دست خداست. ضمن عرض تبریک و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان انجمن معلولین سوره صبح قصد برگزاری ایستگاه  نان صلواتی در چند منطقه رادارد.

آقای حاج یاسر کریمشاهی در معیت دوستان از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمود.
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز"آقای حاج یاسر کریمشاهی در معیت دوستان از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمود.

ایشان ضمن بازدیداز نمایشگاه  و هنرهای دستی
مستند سازان برنامه سفر نامه در انجمن معلولین سوره صبح‎ حضور یافتند .


به گزارش خبرنگار پورتال خبری آران و بیدگل "ای بی نیوز"برنامه سفر نامه کاری از شبکه اصفهان ازتوانمندیهای معلولین انجمن معلولین سوره صبح تصویر برداری نمودند.

آنان که بدهکار خدایند ...به خود آیند 1

آنان که بدهکار خدایند ...به خود آیند

انجمن معلولین باید یک صندوق سرمایه گزاری ایجاد نماید.

به گزارش خبرنگار پورتال خبری آران و بیدگل "ای بی نیوز " آقایان حسین انصاری کارشناس ارتباطات و مدیر شرکت تجاری در بلژیک  وماشاالله عمورجبی  یکی از خیرین از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمودند.


درابتدا اقای انصاری از انجام کار هنری و ارج نهادن به مقام این عزیزان تقدیر و اظهار داشت

بازدید جمعی از مسئولین شرکت تعاونی دامداران از انجمن معلولین سوره صبح

مدیر عامل و هیات مدیره شرکت تعاونی دامداران از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمودند.


به گزارش خبرنگار پورتال خبری آران و بیدگل "ای بی نیوز "
به نقل از روابط عمومی انجمن معلولین سوره صبح مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره شرکت تعاونی دامداران از آثار و هنرهای دستی و نمایشگاه این عزیزان بازدید نمودندو

معلولیت یعنی انعکاس قدرت خداوندی در مخلوقی با قابلیتی بی نهایت



به گزارش خبرنگار پورتال خبری آران و بیدگل "ای بی نیوز " درشب ماه اول شعبان مداح خوش آوازه کشور، بلبل باغ ولایت حاج اسماعیل اخباری ،در معیت جناب آقای دکتر نمکی (مدیر عامل خیریه بیماری های خاص)و جناب آقای عباس غیرتی (مدیر عامل بنیاد علمی و خیریه شایستگان و مدیر عامل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش )و حاج حسین عبدلی( مسول شورای سیاست گزاری ستاد نماز جمعه و امور مالی )و حجه الاسلام ناصریان (امام جمعه موقت و عضو هیات امنای آستان مقدس محمد هلال (ع)و جناب آقای حسین ابوالحسن زاده (عضو شورای هیات مذهبی شهرستان )از انجمن معلولین سوره صبح بازدید و از نزدیک با فعالیتها و برنامه های این نهاد مردمی آشنا شدندو

بازدید ریاست اداره ثبت اسناد آران و بیدگل از انجمن معلولین سوره صبح

ریاست اداره ثبت اسناد آران و بیدگل از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمود.
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران وبیدگل"ای بی نیوز"به گفته روابط عمومی  انجمن معلولین سوره صبح آقای عباس زادگان ریاست اداره ثبت اسناد شهرستان آران و بیدگل از انجمن معلولین سوره صبح و آثار و هنرهای این عزیزان بازدید نمود.

اقای حاج حسن کاظمی در روز عید قربان از انجمن معلولین سوره صبح بازدید و از زحمات هیات مدیره این انجمن تقدیر و تشکر نمود .
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز"،به گفته مدیر عامل انجمن معلولین سوره صبح اقای حاج حسن کاظمی در روز عید قربان از انجمن معلولین سوره صبح بازدید و از زحمات هیات مدیره این انجمن تقدیر و تشکر نمود.

آقای مهندس حامی جزایری یکی از صاحبان صنایع با حضور در جمع معلولین انجمن معلولین سوره صبح گفت: خدمتی که ما به معلولین انجام میدهیم امانتی است از خداوند که نزد ما بوده است.
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز"،آقای مهندس حامی جزایری یکی از صاحبان صنایع با حضور در جمع معلولین انجمن معلولین سوره صبح گفت: خدمتی که ما به معلولین انجام میدهیم امانتی است از خداوند که نزد ما بوده و خرسندم که خداوند ما را امین این عزیزان قرار داده که با دستگیری و یاریشان هم موجب رضایت خداوند،و بنده گان ایشان باشیم.
 
دیدار هیات مدیره انجمن معلولین سوره صبح با امام جمعه آران و بیدگل
سپس آقای عابدین زاده مدیرعامل انجمن معلولین سوره صبح در مورد کاربری مرکز و اهداف پیش رو گزارشی خدمت امام جمعه محترم و فرماندارمحبوب شهرستان ارائه نمود.در ادامه حضرت آیت اله موسوی امام جمعه محترم فرمود که امسال سال فاطمی است و باید با همدلی و همزبانی و محبت داشت که خداوند متعال راضی و پیشرفت کار نیز بیشتر باشد.