انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

این انجمن با تحت پوشش گرفتن 850 معلول جسمی حرکتی نابینا و ناشنوا در شهرستان آران و بیدگل از سال 87 فعالیت خود را آغاز نموده و تحت نظر اداره بهزیستی و یا حتی کمیته امداد امام خمینی(ره) نمیباشد و یک NGOمردمی با شماره ثبت 60 از فرمانداری شهرستان آران و بیدگل میباشد .

بایگانی

بازدید ریاست اداره ثبت اسناد آران و بیدگل از انجمن معلولین سوره صبح

ریاست اداره ثبت اسناد آران و بیدگل از انجمن معلولین سوره صبح بازدید نمود.
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران وبیدگل"ای بی نیوز"به گفته روابط عمومی  انجمن معلولین سوره صبح آقای عباس زادگان ریاست اداره ثبت اسناد شهرستان آران و بیدگل از انجمن معلولین سوره صبح و آثار و هنرهای این عزیزان بازدید نمود.

درابتدا مدیر عامل انجمن معلولین سوره صبح آقای عابدین زاده گزارشی از فعالیتهای این انجمن را به اطلاع ایشان رساند سپس اقای عباس زادگان گفت که انجمن معلولین سوره صبح یکی از انجمن های فعال این شهرستان بوده و به افرادی تسهیلات می دهد که نزد خداوند جایگاهی رفیع دارند .و همین امر باعث رشد و تعالی این انجمن شده است و در ادامه اظهار داشت که الحق والانصاف مسوولین این انجمن مردمی  با تلاش شبانه روزی خود توانسته اند به اهداف بالایی در این زمینه ها برسند.


ایشان ضمن بازدید از آثار این عزیزان گفت که این هنر و آثارمعلولین حیرت و تعجب انسان را بر می انگیزد و ما باید شاکرخداوند باشیم که نعمت سلامتی را به ما ارزانی نموده است.

  • soreh sobhe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی