انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

انجمن معلولین سوره صبح

شهرستان آران و بیدگل

این انجمن با تحت پوشش گرفتن 850 معلول جسمی حرکتی نابینا و ناشنوا در شهرستان آران و بیدگل از سال 87 فعالیت خود را آغاز نموده و تحت نظر اداره بهزیستی و یا حتی کمیته امداد امام خمینی(ره) نمیباشد و یک NGOمردمی با شماره ثبت 60 از فرمانداری شهرستان آران و بیدگل میباشد .

بایگانی
آقای مهندس حامی جزایری یکی از صاحبان صنایع با حضور در جمع معلولین انجمن معلولین سوره صبح گفت: خدمتی که ما به معلولین انجام میدهیم امانتی است از خداوند که نزد ما بوده است.
به گزارش خبرنگار پرتال خبری آران و بیدگل"ای بی نیوز"،آقای مهندس حامی جزایری یکی از صاحبان صنایع با حضور در جمع معلولین انجمن معلولین سوره صبح گفت: خدمتی که ما به معلولین انجام میدهیم امانتی است از خداوند که نزد ما بوده و خرسندم که خداوند ما را امین این عزیزان قرار داده که با دستگیری و یاریشان هم موجب رضایت خداوند،و بنده گان ایشان باشیم.
  وی در ادامه افزود کار این عزیزان را نباید به صورت مالی تخمین زد چون کاری که با عشق انجام گرفته است اصلا قیمت نداردو باید با ارج نهادن به این عزیزان آنها را جزء لاینفک جامعه بدانیم و نگاه ما به این افراد نباید نگاه محبت آمیز و یا ترحم انگیز باشد اینها همگی هنرمند بوده و الحق باید به عنوان استاد به آنها نگاه کرد و ما باید در کنار این معلولین عزیز شاگردی بکنیم و درس عشق به خداوند و امید را بیاموزیم.
درپایان آقای مهندس حامی جزایری ضمن بازدید از هنرهای دستی این عزیزان از مسوولین این انجمن تشکر نمود که با یاری این عزیزان موجب خلق آثاری شدید که در کنار زیبایهای طبیعی نشانگر توانایی و قدرت خداوندی هستند.





  • soreh sobhe

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی